belajar dalam blogging

ASSALAMUALAIKUM

*lambai tangan*
hai semua, actually aenn nak ucapkan terima kasih buat kenalan dan followers aenn yang masih kekal bersama aenn even aenn dah tinggalkan dunia blogger hampir sekian lamanya...
aenn tinggalkan dunia blogging aenn disebabkan aenn menghadapi peperiksaan yang sangat besar.. rasanya maklumat itu telah aenn maklumkan pada post yang lepas..

baiklah, bagi penambah baikkan blogging aenn ini. aenn telah meng-updated beberapa faktor dalam blogspot lama..jangan risau link masih yang sama.. aenn cuma menambahkan PHOTOGRAPHY sebagai tunjang utama dalam mentransformasikan blog nih.. so hope korang dapat terima update yang bakal aenn post dalam blog ini..

aenn cuma mahukan blog ini lebih menarik dari sebelumnya yang kelihatan simple.. aenn akan cuba lebih membuat sesuatu yang boleh menarik minat ramai follower diluar sana untuk follow aenn.. jadi sokongan semua amat aenn perlukan agar dapat menambahkan bilangan follower dalam blogger kita semua.. mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan kita.. Amin.

minat aenn pada photograph mungkin dah sampai ke kemuncak dengan adanya DSLR disisi aenn.. aenn mungkin akan terus berusaha untuk mencapai impian aenn untuk menjadi seorang FREEDOM PHOTOGRAPHY . semoga Allah permudahkan urusan aenn. AMIN.


doakan usaha aenn untuk menjadi seorang Freedom Photograph.
inshaAllah, aenn akan bantu kepada semua follower aenn tentang sedikit sebanyak tentang penggunaan DSLR dengan mudah..
diharapkan semua dapat bersabar untuk menanti entry first post aenn tentang DSLR. aenn akan beritahu kepada semua jika entry aen itu telah aenn updated kan..

jejak aenn di 

http://www.facebook.com/aennzafyra

https://twitter.com/aennten

http://instagram.com/aennten

aenn akan cuba meletakkan websites tersebut dihalaman utama bagi memudahkan semua untuk mencari dan mengetahui perkembangan aenn..

sincerely




Popular Posts