tak tahu kenapa !

jangan menangis . !
awak
saya xboleh terima lelaki lain lha .
kenapa saya susah nak lupa kan awak .. ???
saya xtahu .
makin saya cuba untuk lupa kan awak .
makin kuat sayang saya pada awak
SUMPAH
awak saje yang saya sayang
saya akui perangai saya berubah
tapi
bukan semua manusia mahu jadi begini
saya jugak xmahu berubah jadi begini
kenapa ?
kenapa ?
kenapa ?
kenapa dengan saya ? ? ?
awak
saya tahu awak dha menyesal dengan saya
saya pown dha janji
xkan kacau hidup awak lagi
tapi
percaya lah !
awak yang paling saya sayang .
maaf
andai saja saya xbole lupa kan awak .
saya harap awak xkn mara
awak
saya nak awak tahu satu hal
saya
tetap akan tunggu awak
seramai mana lelaki yang hadir dalam diri saya
awak
awak lha .
yang terhebad
awak
awak lha
lelaki yang paling saya sayang
awak
awak ingat tak
kenangan
kita ?
kenangan kita .
tengok movie dua kali dalam satu hari ?
awak
awak nak tahu kenapa ?
saya nak moments dengan awak
awak
awak perasan tak ?
saya asyik tengok awak .?
kejap-kejap
saya pandang awak ?
awak perasan tak .?
awak nak tahu kenapa . ?
sebab
saya amat merindui awak
awak
awak tahu tak
10 bulan
tau
saya tunggu awak
bile saya dah dapat awak
SUMPAH
awak
saya lah manusia paling gembira di muka bumi ni
tetapi
bila
awak kata
saya bukan kepunyaan awak
awak tahu tak
saya lah manusia yang paling sedih di muka bumi ni
awak
saya nak
awak
balik
tadi
saya baca twitter
awak
saya xtahu kenapa
saya tiba-tiba menangis
video yang awak bagi pown
saya
sendiri tk tahu kenapa saya tibe-tibe sedih
saya
sayang awak lah
saya harap awak mengerti
saya amat menyayangi awak !
sayang dekat awak

p/s : buat bekas kekasih ku yang pernah bertakhta dihati ini . hanya dia yang saya sayang . saya sayang awak . cinta hati hati saya buat awak seorang muhammad munawar bin mohd zainal . saya sayang awak . cerita ini khas buat awak sayang .


awak
terima kasih
buatkan gambar nie
saya terharu lah
awak
thanks bebnyak awak


awak
saya
saya ingat tak nak masuk kan
tapi kan
awak
setiap kali saya tengok gambar ni
mesti
saya nak nangis
saya tau kenape
pelik kan
thankz awak
2009 combined 2010
thankz awak

lastly

anything komen kownk bole tinggalkan dekat blog saya ni . kalau xde email blog . dekat facebook saya pown boleh . tidak pown dekat twitter , tumblr , formspring ouke =,=

facebook :)) zafyra zulaida ( aenn zafyra )
twitter :)) twitter.com/photokita
tumblr :)) photokita.tumblr.com
formspring :)) gilekentucky

FIN



Comments

Anonymous said…
napee korgg clashh ?
sebab bukan jodoh kamii ..
awak ny spew ? ?

Popular Posts